Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Pernilla Hagelin - 6 oktober 2011 09:19

Lilleman är lämnad på dagis My sover i vagnen ute på altanen..

I dag är det ett riktigt skit väder ute tycker jag, ingen lust att göra något även om jag har tusen saker som borde göras,,,skulle behöva bli kompis med både vattenmaskinen och snabeldraken i dag men jag har ingen lust alls..


I går började jag på mina tabletter Levaksin eller va fan dom nu heter.. skit samma..

I måndags var jag och gjorde cellprov i gvd så nu är det dom proverna som man ska vänta på...


Med min otur i allt så är det la förändringar på det med!!!!


Är så jävla trött på allt nu....

Är glad att jag har mina barn och mannen i mitt liv vid min sida anars vet jag inte hur jag skulle orka alla prover och väntan på alla svar..


Jaja nu ska vi inte se så negativt på allt.... :-/


Lite sällskap hade inte varit fel i detta väder och mående men men det kommer la kanske till sommaren????!


Men nu ska jag ta en rostmacka och en kopp kaffe framför tvn....

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards