Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Pernilla Hagelin - 2 juli 2011 20:03

Min sessa som ska döpas i mån.. Min egen lilla MY!!! kolla tröjan.. ;-P

  Sen har vi ju fikat som bjuds på efter dopet...

       

Av Pernilla Hagelin - 2 juli 2011 15:22

Just nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe på balkongen i min ensamhet, mår inte kanon i huvudet för att det är så kvavt,vindstilla och varmt ute/inne lillan gillar inte detta vädret så mycket heller, hon har svårt att slappna av och vill för det mesta äta för att hålla sig sval...


Vi har just ätit potatismos och stekt korv till middag och nu har mina älsklingar (alla 3) åkt ut till skogen för att se om dom kan hitta lite kantareller till dopet i mån..

Vi ska bjuda på frallor med olika pålägg och tillbehör,( fått iden från vänner) till efterätt blir det rulltårta med grädda och jordgubbar.....


Casper har sovit oroligt några nätter nu med pratat i sömnen och rullat runt i sängen men vet inte vad det kan bero på?? han säger själv att det inte är något fel med mera..

Hoppas bara att det slutar snart..


I allafall är snart allt klart inför Mys dop i mån, nu ska vi bara förbereda lite saker och stryka hennes klänning sen är det färdigt..


Med både barn och vuxna blir vi runt 25 personer som kommer och fikar efter dopet,sen får vi ju se hur många som kommer till församlingshemmet och är med på själva dopet?? för det vet jag inte!!


I går kom min älskling hem vid halv 11 på kvällen han saknade oss så mycket att han till och med cyklade hem för att vara med oss, dock så hade jag ju redan nattat barnen sen en tid tillbaka,, men vi hade en mys stund i sängen i morse alle sammans..


Nu ska jag ta tag i tvätten så det är klart med våra kläder till i mån.. hej så länge!!


---------------------------------------------------------------------------------

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards