Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Pernilla Hagelin - 23 juli 2011 10:56

I dag har lillan tränat att lyfta huvudet.. hiih och hon blev jätte arg när hon inte kunde sätta sig upp..


         


I går när jag och älsklingen var ute och gick så stötte vi på denna bamsingen.. vad det är för en larv har vi ingen aning om men det var en STOR sak som ålade sig framåt på gångvägen..


         


Lillan somnade i sin pappas armar i går kväll sen var det bara att lägga henne rakt ner i sängen hon vaknade i dag vid 6 och somnade i går vid halv 10..

Så jag fick sovmorgon i dag, sen efter att hon fått mat så åkte hon och älsklingen ut till skogen och plockade svamp eller som cappe säger bamp.. hihi

Älsklingen hoppade i och tog sig ett dopp i sjön med, nu är han i duschen lillan sover i bilstolen och jag njuter av en kopp kaffe i lugnet..

       


I kväll kommer linda och hennes man hit och ska grilla med oss,, ska bli så kul/mysigt att dom kommer..


Och det bästa med att det är lördag!!

MIN PRINS KOMMER HEM I MÅN!!!!

Har ju inte träffat honom sen i måndags... saknar hans kramar och pussar massor jag får ta igen dom när han kommer hem i mån..

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards