Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Pernilla Hagelin - 31 juli 2011 10:28

I dag sov vi alla till 9 skönt som bara den, lillan vaknade viseligen vid 5 för mat men sen somnade vi om igen..

I går kväll var vi och fikade hos pappa en runda sen åkte vi hem och hade mys hela familjen, blev en runda till välorna för ett dop med inan lägning på ungarna..


Det behövdes i varmen som var i går..


I dag är det kanon väder ute och våra ute möbler ska få sig en omgång med slipen sen blir det lacka dom så dom blir fina igen,, lika bra att göra det innan vi flyttar..

I mån är det 19 dagar kvar till vi får nycklarna till huset... :-DDD

Längtar som en toka till des..

Vi tog en snabb runda in på rusta och kollade på tapeter med, men vi hittade inte så mycket,, hittade en kanon snygg/fin fondtapet till vårat sovrum men ingen som matchade till den.. så vi får la kolla vidare på Colorama eller nåt i veckan..


Vi kunde inte låta bli att åka förbi huset i går när vi skulle ill Gislaved, och jag blev chokad över att dom inte börjat tömma huset än???!!!

Men men bara det är tomt och städat när vi ska ta över så skiter jag i vilket..


Nu ropar kaffet på mig att det är klart...

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards