Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Pernilla Hagelin - 14 juli 2011 16:29

I dag är det mina svärföräldrars bröllopsdag... GRATTIS till er!!!


Så i dag ska vi barn och barnbarn upp till dom nu vid 17 tiden sen bär det av till hemlig ort och ställe... hihi det ska bli spännande vart vi ska fara i väg..

Vi kanske stannar uppe hos dom det vet jag ju inte, bara att vänta och se vart vi ska eller inte..


Men nu ska jag platta klart mitt hår och sen byta blöja på lillan sen bär det i väg..

Får återkomma senare eller i mån vart vi varit och gjort..


Ha nu en trevlig torsdag kväll alle samman för det ska vi ha..

Av Pernilla Hagelin - 14 juli 2011 10:08

I dag så fick vi sovmorgon till 7 av lillan..

Hon somnade vid 10 tiden i går och vaknade vid 7 i morse, skönt att få sova ut lite.

I dag ska vi packa lite till känns som vi snart bara bor i ett skal 4 lass har gått till tippen redan och mycket mer ska dit, Mina grabbar klipper just nu gräsmattan tillsammans och lillan sover här i gämte mig i soffan..

I går var vi en runda hos pappa och hälsade på..

Han höll på att tapetsera om i köket hos sig blev kanon fint..


I dag efter att min älskade hade varit ute och sprungit en runda i skogen kom han hem med en (blomma) smultron pinne till mig..


   

Senare i dag efter lunchen ska vi ta och åka en runda till chappen, cappe vill rida och vi vill ha glass.. hihi

Men nu ska jag ta mig en kopp kaffe som just runnit ner i kannan sen är det plock och bök igen..

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards