Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Köra prinsen..

Av Pernilla Hagelin - 18 juli 2011 09:17

När vi vaknade i morse hade det regnat, och jag menar då regnat ordentligt..

Jag fick torka hela hallgolvet på vatten hänga ut mattan och vrida ur gardinen som hänger där, det var som en sjö som hade regnat in i natt.

Får la skylla sig själv att man lägger sig i fint väder och låter dörren vara öppen, i stället vaknar man av ösregn på morgonen och kommer på att man inte stängde balkongdörren när man gick och la sig..


I dag ska vi köra lilleman upp till sin pappa i Huskvarna, han skulle bjuda oss på middag när vi kommer.

Sen ska vi event ta en runda till olssons lågpris och eko för att shopa loss lite,, vill ju säga om vi hittar något att köpa då..


Sen blir det avfärd hemmåt kan bli att vi tar vägen om Gislaved på hemvägen och säger hej till min syster (iccis) och lämna lite kläder och anart till hennes barn..


I går åt vi rabarber som älsklingen och Cappe hade fått av gameldraken (olas mormor)


Cappe tog den största som han hittade för han sa att om det börjar regna så kan han ha det som paraply...

     

Jag hittade en lite bättre bild på lillan med i sin fina klänning som hon fått av sin morbror/gudfar och moster..

Tycker hon är så fin i denna klänningen..

 

Men nu är det pannkaks frukost som gäller för familjen Hagelin/carlsson..

Jag kanske återkommer senare med mina köp om jag hittar något..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Hagelin - 29 februari 2016 13:31

Glömde ju att lägga in bilder från vårat bröllop...           ...

Av Pernilla Hagelin - 28 februari 2016 12:53

Hej. Nu har det gått 8 dagar sen jag blev fru Hagelin.  Den 20/2 kl 15.00 gifte jag och Ola oss i båraryds kyrka.   Vi hade ett underbart bröllop med 38 gäster som förgyllde våran dag. Så hädanefter heter vi Hagelin. ...

Av Pernilla Hagelin - 12 oktober 2011 11:13

I natt/dag kl 03.11 för 6 månader sen kom våran lilla sessa ut och möte världen för första gången.. Det firas med fika i kväll för familjen och mor/farföräldrar.. Kan inte fatta att tiden har susat förbi så fort,, hon kan redan sitta själv och...

Av Pernilla Hagelin - 7 oktober 2011 11:05

Veckorna rusar iväg tycker jag.. Nästa vecka blir våran underbara My redan 6 månader vart har tiden tagit vägen???   Hon har redan fått sin 3dje tand och det blev en hörntand uppe förre dom fram hihi hon ser rätt kul ut,, hennes farmor frågade...

Av Pernilla Hagelin - 6 oktober 2011 09:19

Lilleman är lämnad på dagis My sover i vagnen ute på altanen.. I dag är det ett riktigt skit väder ute tycker jag, ingen lust att göra något även om jag har tusen saker som borde göras,,,skulle behöva bli kompis med både vattenmaskinen och snabeldr...

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards