Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 10 juni 2011 12:17

Det är ett jäkla liv på nedervåningen där dom nu ska totalrenovera, lillan somnar sen smäller det till i från undervåningen och hon vaknar igen.. fan mä...


Jag fattar inte va dom håller på med, ska dom rasera allt innan dom kan tapetsera, och måla om där nere eller?? det luktar amoniak, målafärg mm ända hit upp till oss hur jäkla nyttigt är det då, det skakar i hela golvet när dom håller på..


Det sjuka är att dom nya får totalrenoverat och vi får inte ens måla om ett rum,,

Fattar inte varför det ska vara så när man bor privat??  Fast dom verkar ju få bestämma hur dom ska ha det och vad dom ska ha och inte, var ett jä..la liv om föråden och garagen, vi har ett garage och ett förådd medans dom ska få 4 förådd i källaren vi har ett litet på ca 2*2 meter medans alla deras är från 3-4 m*m..

Vi kan inte ha några textiler mm i garaget för det är oisolerat och springer möss där ute,, men inte fan får vi ett förådd till inne i källaren..


Ännu en anledning till att söka anat boende, ska ringa mäklaren i dag om ett hus på Fridensväg i gislaved,, hoppas det är något för oss...

Av Pernilla Hagelin - 10 juni 2011 09:36

Lillan somnade vid 22 tiden i går och vaknade vid halv 6 i morse första gången, hon åt lite sen somnade vi om igen och vaknade vid halv 9 då gick vi upp..!!

Jag är nog allt lite bortskämd med hur hon sover.. hihi får njuta så länge det varar...

Hennes hals ser mycket finare ut i dag, inte alls lika röd och fnasig längre,, känns jätte skönt att det börjar bli bättre...


Älsklingen jobbar till 1 i dag så han kommer hem tidigt, då har vi en massa måsten att göra.. Skönt när man kan göra dom tillsammans..


I går kväll var vi hos pappa och grillade vi åkte oxå förbi huset vi är intresserade av,, vi kom fram till att vi ska ringa mäklaren och få titta på det,,, LER!!


I dag är det full rulle i lägenheten under då den ska renoveras innan dom nya grannarna ska flytta in den 1 Juli, undra hur det kommer att gå/bli dom verkar väldigt göra så göra si... ändra hit ändra dit,,

jaja det blir som det blir..vi kommer nog inte stanna här så länge till,,

vi vill ju ha HUS!!!!


Men nu ska jag byta blöja på lillan sen ska jag ta mig en kopp java och njuta...

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards