Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 26 juni 2011 15:08

Sitter på bakongen och med datan i knäet och avnjuter en kopp kaffe i min ensamhet med katterna..


Cappe kom hem för ett tag sen och då grillade vi korm med bröd, givet så satt vi ute och gottade oss medans vi åt..

Nu är mina 3 älsklingar på väg till Olas mormor och morfar för att hälsa på en runda, får la se hur länge lillan vill vara med innan mat klockan ringer på henne.. hihi


Jag har inte sovit så mycket i helgen då vi varit uppe ganska sent vilket jag inte är så van vid i nu läget...

Men det får jag ta igen i kväll genom att lägga mig lite tidigare, eftersom i mån ska älsklingen jobba och jag ska ju vara hemma med mina små älsklinger..


I fredags körde vi upp lilleman till hans pappa där han skulle vara över midsommar sen var det raka vägen hem igen då klockan springer i väg ganska fort när man åker till Jönköping och sen ska hem igen.


Midsommar för oss var ganska lugn vi var hemma nästan hela dagen jag, ola och lillan, men på kvällen gick vi ut en runda till olas kusin och där träffade vi hans bror, Alex och några till, jag fick lite inspiration till lillans blivande rum i huset om det nu blir klart med det.. vilket vi hoppas när vi ska ringa till mäklaren i mån..

efter besöket hos olas kusin gick vi hem och kollade på film sen la vi oss för natten..


I går tog vi det ganska lugnt vi åkte en runda till Gislaved och hälsade på daniel och Johanna där vi fikade med en god geichakladdkaka som Johanna hade bakat, och till den var det jordgubbar och vispad grädde mummmmms va det.....

Sen på kvällen åkte vi till mina svärföräldrar och fikade lite medans vi satt och gjorde lite kalkyler om olika utgifter med mera för huset, och det ser kanon ut...


I dag så tog vi sovmorgon alla tre och sen fick snabeldraken komma ut och jaga lite damråttor,, svärmor ringde och bjöd upp oss på fika! hon hade nybakade snorbollar ( sockerbullar) så vi åkte dit en runda och fikade sen hem och startade grillen så det var klart till min prins och hans pappa kom, och då käkade vi sen åkte Kenneth hem..


I kväll blir en lugn hemma kväll med att klippa gräset sen ska vi kolla på en film som vi köpte i går Nania 3..

Och till den blir det lite godis popcorn och pepsi, alltså en riktig mys kväll bara för att vi saknat lilleman så mycket...

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards