Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 12 juni 2011 11:08

I dag kommer min älskade son hem efter att varit hos sin pappa sen i söndags, visst att han var hemma en sunda i onsdags men det var inte länge innan dom åkte igen,

Men i dag kommer han hem och allt blir som vanligt igen, dagis måndag-onsdag sen har han sommarlov till augusti..


Ska bli skönt att ha han hemma vi ska hitta på en massa kul saker..

Just nu fixar min älskade med tvätten och jag ska damsuga och städa akvariet sen ska jag ta en skön dusch så jag har ont i svanken och den roliga veckan i månaden, och då duschar jag varje dag.. hihi


Jag fick sovmorgon i dag lillan vaknade 6 och fick mat sen vid halv 8 gick hon och hennes pappa upp och jag fick sova vidare till halv 10 när jag vaknade och gick upp var det ingen hemma, det visade sig att dom var ute och gick,, men när dom kom hem så var det mat för lillan och frukost med en massa kaffe för mig och älsklingen, men kaffet fick jag dricka själv då det inte går hem hos älsklingen...


Nu ska jag sätta fart innan prinsen kommer hem... hej svej.

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards