Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 22 juni 2011 14:35

Lilleman sitter vid tvn lillan sover mätt och belåten.

Jag intar mitt goa kaffe med en negerboll till det, livet är underbart just nu..

Jag älskar mitt liv, har två helt underbara barn, en underbar sambo/fästman och snart är vi husägare till ett jätte fint hus där vi kan leva i tillsammans i många år..


Vad mer kan man önska sig?? förutom då att man ska få vara frisk och kry!!

Jag och lillan börjar må mycket bättre nu och hoppas på att vi ska kunna fira lite midsommar men än vet vi inte va den dagen bjuder på??


I mån ska vi köra lilleman till hans pappa så han kan vara där till på söndag då kommer han hem igen, undra vad dom ska hitta på??

Som sagt får vi se vad vi tre som fortfarande är hemma ska göra??

Kanske blir en runda upp till svärföräldrarna på en fika eller middag det får vi se då..


Men nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe...


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Av Pernilla Hagelin - 22 juni 2011 12:07

Ojoj vad ideer och tankar flygger runt i skallen på mig angående huset..

Hur vi ska ha det, vad vi ska göra i om, hur vi ska ställa våra saker, vad vi ska ha kvar och vad vi ska släng..

Kommer säkert böli en hel del att sälja med,, men allt detta är ju bara kul och uppmuntrande...


Kommer bli mycket skit att slänga!!! då garaget och källaren är full med saker som är både mina och älsklingens och våra gemensamma..


Cappe sa innan i dag att han ska rensa en massa leksaker,,, vilket jag gillar och tycker behövs..

Jag tycker att det ska bli kul att fixa iordning ett riktigt flickigt rum till lilla sessan och ett riktigt pojkigt rum till prinsen..


Ska bli skönt att ha vårat eget boende, och få göra som man vill både inne och ute..


Just nu leker cappe i sitt rum och my sover  i sin säng vilket är ovanligt på dagen..skam den som ger sig.. ;)))


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Av Pernilla Hagelin - 22 juni 2011 10:20

  Utsidan med ytterdörren, huset ska målas om..   Ny renoverat kök me like..   Ut med vägen, rankorna vid altanen ska bort   Fläderträd och plomonträd men plomonet är halvdött så det ska bort   altanen som sagt ska rankorna bort och det ska målas vitt inne i altanen   hall/entre   detta gillar vi skarpt som det är   Lillans blivande rum   Vårat blivande rum   köket med ingång till vårat blivande rum   ny renoverat me like   Cappe har bestämt att han ska ha detta rummet men det ska bli ljusare   vårat blivande mys/gästrum    

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards