Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 27 juni 2011 18:26

oki var ska vi börja??


jo!! jag har varit och köpt band till dopkläningen det blev lite mörkare rosa (mot lila hållet nästan)

och jag köpte även smala band som jag har trätt i armarnas slut..


Vi har nyss ätit panerad fisk med nypotatis och dillsås som älsklingen lagat,, det var riktigt mummmmma han är helt godkänd i köket med till lagning av mat.. hihi


och det bästa till sist!!!!!


På onsdag ska vi till huset som sagt..


Och förmodligen skriver vi papprena redan då med!!!!!!!!!!!!!!!


Så i mån ska vi ringa till banken i hopp om att få en tid redan till på torsdag...


---------------------------------------------------------------------------------








Nu händer det saker ska du/ni veta som läser här....


---------------------------------------------------------------------------------

Av Pernilla Hagelin - 27 juni 2011 13:38

Nyss inkommen efter att varit ute och gått en runda i det fina vädret, blev en stund som barn på nytt i sandlådan med cappe med då lillan susade gott i vagnen..


Nu ät bryggan i gång så ska vi fika med lite negerbollar som jag och cappe slängde i hop innan vi gick ut,,, dom ska avnjutas till max snart.. bakade med kärlek..hihi


Sen blir det lite mer planering inför dopet som är på söndag, shit va tiden går fort min lilla sessa blir ju redan 11 veckor i mån...

Måste tvätta dopkläningen och köpa ett nytt band till den då det jag har är blått, det går ju inte till my det måste ju vara ROSA!!!!! hihihi


Nu är kaffet klart och efter fikat så blir det att betala räkningar, kan inte fatta jag får in pengar betalar räkningarna och sen är kontot tomt igen,,, hummm och nästa månad samma visa kan inte fatta varför räkningarna kommer varje månad när jag betalat dom månaden innan???? hehehehe


Nu tror jag att jag dum förklarade mig själv!!!??? hihihi


---------------------------------------------------------------------------------

Av Pernilla Hagelin - 27 juni 2011 10:33

Älsklingen ringde för en stundsen, han hade pratat med mäklaren och vi ska åka till huset på onsdagkväll och titta lite till på vind och källaren..

Sen ska dom bestämma en dag och tid vi ska skriva papprena på huset,


Sen är det VÅRT!!!!!!!


Efter det så är det bara att gå till banken och få ut lånet till huset..

Som jag längtar till att flytta till huset nu.... hihihihihi


------------------------------------------------------------------------------------

Av Pernilla Hagelin - 27 juni 2011 07:24

Vaknade av lillan vid 4 då hon ville ha mat, sen somnade vi om igen.

Älsklingen åkte till jobbet vid halv 6,, nu vid 7 vaknade jag av att lillan hostade och lät jätte slemig i halsen, blev riktigt orolig för henne..


Hon känns lite varm så får se hur hon mår framåt middag då vi ska iväg och handla lite saker inför dopet på söndag..


Just nu sitter jag med lillan i soffan och dricker kaffe medans lilleman äter frukost här framför tvn..

Men nu ska lillan få mat sen ska jag försöka få henne att sova en stund..


------------------------------------------------------------------------------------

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards