Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 29 juni 2011 22:04

Nu har vi varit vid huset igen och tittat känt luktat och allt man kan tänka sig innan man ska köpa med mera..

Inga fel påträffades så pappa och svärfar sa att det bara är att köra på det om vi vill..


VI HAR SKRIVIT PAPPER I DAG PÅ HUSET!!!!


Det är så gott som vårat nu... vi ska bli Anderstorps bor i Slutet av Augusti redan,, känns jätte konstigt att vi har blivit med husssssssss..


Jag kan inte förklara min lycka och väl mående över det jag har fått ALLT som jag någonsin kunat önska mig känns det som..

Cappe ska få det rummet i källaren som han vill ha!! Lillan och vi tar varsina rum uppe på detta kommer bli kanon...


En handpenning ska in till banken senast på måndag men det är redan fixat dom sätts in i mån och först då är huset tingat fullt ut till BARA oss oss oss....

Jag längtar till man får flytta in och packa upp våra saker där vi vill ha dom med mera..


Men jag längtar inte efter att börja packa ner detta bohaget,,, 2 månader går ju jätte fort, mycket ska göras cappe ska byta dagis vi ska ändra adresser och vi ska flytta lillan till bvc i Anderstorp,, så det blir att snart om inte NU eller kanske kan vänta till i mån att sätta igång med alla ändringar med mera..


Jag hoppas på många kaffebesök och fika sällskap på våran altan sen när vi har flyttat...


Efter att vi varit hos äklaren bestämde vi oss för att detta måste ju firas...

Så vi slog till ordentligt...



Vi köpte PIZZA!!!! hehehehehe jo det är sant det gjorde vi... hihihi och gott som bara den var det..


Mina älsklingar ligger och sover så jag ska nog med dra mig till kojs nu...

Sov gott och dröm sött för det ska jag om mitt och min älskade familjs nya HEM!


---------------------------------------------------------------------------------

Av Pernilla Hagelin - 29 juni 2011 15:44

Nu slutar snart min älskling,,, då ska vi göra oss i ordning sen bär det av åter igen till huset, ska titta lite och sånt..


Pappa och svärfar ska med oss dit med..


Efter det så får vi se vad som händer det åter kommer jag med senare sen i kväll, lillan sitter i sin sitter och skrattar och pratar lite och lilleman är ute och cyklar på trädgården, jag och lillan har varit ute en runda men sova ville hon inte göra,, :-/ Hon är la den ungen som är vaken och bara tar 5-10 mins pw sömn och sover hela nätterna i stället..


Men det är jag tacksam över för då får ju jag med sova på natten, så jag klagar absolut inte,,,

I dag har vi haft lite besök av gameldraken (olas mormor) men hon stannade bara på en kopp kaffe sen åkte hon igen phu.. hehe hon är en väldigt speciell person som tror hon vet och kan allt om allt... dock så är inte fallet utan mer tvärt om vet inget om inget kan inget om inget..


Jaja nog om det nu ska vi göra oss i ordning så vi kan åka när älsklingen kommer hem,, kommer att skriva mer sen när vi kommit hem..


---------------------------------------------------------------------------------

Av Pernilla Hagelin - 29 juni 2011 09:08

I dag när jag tittade in på fb visade det sig att det var 76st som grattat mig i min logg där!!! Vilken underbar känsla att bli grattad av så många..


I dag blir det att ta det lugnt, inget bakande i dag i alla fall, har ju fortfarande 1½ tigerkaka kvar sen i går..


Det var en lyckad dag i går även om det bara var ett samtal till mig på hela dagen och 3 som kom hit och grattade mig,


Men det jag är glad och lycklig över ar min älkskling och mina barn som firade mig i går, det är dom viktigaste i mitt liv...

I går när barnen lagt sig så kom älsklingen in till soffan med en film och glass med jordgubbar till mig och han..

Så dagen slutade kanon...!!!!


I kväll bär det i väg till huset i Anderstorp...... längtar!!

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards