Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 21 juni 2011 18:01

Nu har vi tittat på huset...


Vi har bestämt oss för att vi köper huset i Anderstorp.... :-DDDD


Nu väntar vi bara på att mäklaren ska ringa så vi kan bestäma tid, plats och dag för att skriva papper,,, så nu bara boka en ny tid till banken för att LÅNA pengarna till huset...


Hihi vi ska bli husägare....

Av Pernilla Hagelin - 21 juni 2011 14:00

Snart gäller det,, gubben är på väg hem från jobbet och när han kommer åker vi raka vägen till Anderstorp och tittar på huset som vi fasnat för...


Nu hoppas vi verkligen att det faller oss lika mycket i smak i verkligheten som på bilderna i så fall är det vårt för hoppnigs vis...:-DDDDD

Av Pernilla Hagelin - 21 juni 2011 10:55

Skickat ut lilleman att leka och cykla medans lillan sover så han får lite friskluft, själv så har jag tagit en vals med snabeldraken och fixat till köket..

Lillan ligger i mjukliften gämte diskmaskinen och sover som en gris till ljudet av den,, hihi


Tänk att den kunde ha så sövande effekt, vem kunde tro det??...


Frågade lilleman vad han och jag skulle äta till middag i dag?? han svarade makaroner och köttfärsås, så det får det bli..

Han skulle vara ute till maten är klar men jag tror inte att han är det då jag tänkte börja med den vid 12 tiden...Får la se om han kommer in eller inte..


När vi har ätit ska jag ta en vals med håret på skaft tänkte jag och sätta igång en runda i karusellen...


  I dag är jag på topp känns det som!!!!

Av Pernilla Hagelin - 21 juni 2011 08:03

I dag gäller det,,, köpa eller inte köpa är frågan????


Jag är jätte spänd på att få åka och titta på huset i dag, älsklingen ska sluta tidigare i dag med eftersom vi ska vara i Anderstorp vid 3 tiden, det ska bli kul att få se det invändigt med egna uppfattningar, synvinklar och inte bara på bilder..


Cappe har fått se bilderna på det med och han säger att han ska ha rummet i källaren som sitt, för då får han vara i fred från oss och lillasyster kan inte komma ner och ta hans saker.. hihihihi

Tänk vilket tänkande barn har ibland... 


Jag hoppas att vi fasnar för huset delvis så slipper vi stå ut med dom nya grannarna som flyttar in unde oss, dom verkar vilja ändra på det mästa både inne och utanför huset här, tycker att det är bra som det är,,, fattar inte varför dom ska komma och börja ändra saker och ting...

Dom ska ju bara hyra som vi....jaja vissa är som dom är....


Lillan somnade vid halv 9 i går och vaknade vid 5 tiden i morse, då åt hon sen somnade vi om ovh vaknade vid 7 igen..

Lilleman somnade halv 8 i går och vaknade halv 8 i morse, skönt att ungarna kan sova lite längre ibland med..


                                                  
      

   

                                                  
          

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards