Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 28 juni 2011 21:30

I dag är det än så länge 66 personer som har grattat mig på FB jag menar alla är ju inte ute och en del kommer ju ut senare.. ;-P, det är så kul att känna av att man har så många vänner som uppskattar en och vill lägga den tiden på en och skriva en gratulation..


Här hemma kan jag ju inte säga att telefonen gått varm direkt inget ändrat sen jag bloggade om det sist, 3 samtal och ca lika många sms.. :-/

Men jag måste säga att en mycket viktig peson för mig inte har hört av sig vilket är lite tråkigt ledsamt...Ska inte nämna namn..


Men men,, pappa har varit här och gav mig ett sett med jätte fina handdukar, ett prisentkort till ullared och några konstiga lotter som jag kunde vinna ännu mer pengar till ullared på..


Av min älskade fick jag den 3dje säsongen av L word,(fick dom andra 2 i julklapp) sen fick jag en klippning av han så på måndag ska jag gå och klippa mig,, wiii


Och av mina 2 barn fick jag en jätte fin blomma,,,:-D


 Det var det jag fått i dag och det tackar och bugar jag för...


Nu ska jag ta och mata min lilla my så ska hon sova sen ska jag gå och lägga mig för i mån ska vi till huset igen.... :-?


Tack för alla grattis i dag, ingen sagd ingen glömd.. :-D

Av Pernilla Hagelin - 28 juni 2011 13:43

Inne på fb är det redan 49 vänner som gratulerat mig i dag på min födelsedag + att 3 st har messat mig och 2 ringt och sagt grattis..


Nu längtar jag till min älskling kommer hem,, då ska det bakas inför fikat i kväll,,

sen ska det planeras fika till dopet på söndag..


Kläningen är tvättad ströken och banden är klara och knytna...

Vad jag tror om alla kommer så blir vi runt 27 personer på dopet!! men jag vet inte om det kommer mer till själva dop stunden, sen kanske inte alla följer med på fikat efter..


Nu lite kaffe medans jag sitter ute på trädgården medan lilleman är i sandlådan och mini sover...


---------------------------------------------------------------------------------

Av Pernilla Hagelin - 28 juni 2011 10:41

Ja vad är det för dag???

Jo det är ju min födelsedag i dag.. hihi


Fått en massa gratulationer i från vänner och familj redan i dag, i kväll kommer det lite fika gäster och firar mig,, har ju inte sett dom senaste åren från 20 som något att fira,, har la inte blivit så mycket firad heller dom senaste 7 åren kanske därför man känner så..??


Men men,,, 27 är ju ingen speciell ålder att fylla så spelar ingen roll, bara kul och värmande när någon säger grattis till en..


Angående FB så kan man ju undra hur många som skulle veta/komma ihåg ens födelsedag om man inte hade med den där??

I själva verket tror jag inte det är många alls..


Men nu ska jag ut med barnen på trädgården en runda...


---------------------------------------------------------------------------------

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards