Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 11 juni 2011 15:49

I dag har vi sovit länge halva familjen, lilleman är ju fortfarande hos sin pappa men kommer hem i mån är ju ingen hel familj utan min underbara son... längtar..


Vi somnade tideigt i går och lillan väckte oss vid 6 i morse sen somnade vi alle samman om och vaknade vid 9, älsklingen gick upp till willys och köpte baguetter som vi sen slängde in i ugnen, sen satte vi på en film och åt frukost tillsammans..


Efter frukosten så städade och tvättade vi lite, sen gjorde vi oss klara för att åka en runda till Småläningen i Bredaryd,


Vi fick med oss en del där i från med,, älsklingen hittade en snygg t-tröja och en skorta och en kompost HIHI..

Till lillan hittade jag en jätte söt klänning/body med tummen på och 2st 2pak med sockar, lite bit leksaker och en skallra..

Till mig själv så hittade jag bara rakhyvlar och en dricka loka med smak av cocos den var ganska god ...

Sen var det fika varsin korv med bröd och en negerboll fick det bli till mig och älsklingen..


lillan blev med hungrig så vi satte oss i bagaget på bilen och så fick hon med mat innan vi tog avfärd hemåt igen,, nu ligger mina 2 älsklingar i sängen och sover sen en stund tillbaka,, men nu ska jag ner i tvättstugan igen..


Hej så länge..

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards