Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Pernilla Hagelin - 17 juni 2011 21:18

I dag som sagt är det ju Järnbäran här i Gnosjö.. det tyder på fest i 2 dagar,,,


Vi har öltältet ca 100m från yttedörren, och gratis musik till ca 1 i natt.. :-/


Hoppas lillan och lilleman kan somna i kväll, lilleman får vara uppe lite senare i dag så han kanske har lättare att somna..

I mån så är det marknad i centru och ponny ridning med mera som vi ska gå på jag ska i alla fall försöka ta mig kraft och ork till att gå med familjen en runda,,

Antibiotikan gör både mig och lillan trötta så det får bli som det blir i mån..


Nu vankas det grillat kött och potatisgratäng..

Av Pernilla Hagelin - 17 juni 2011 08:51

Lillan somnade vid halv 11 i går och vaknade 07.15 i dag,,

Lilleman somnade vid 8 i går och vaknade vid halv 7 i dag,,


Jag och älsklingen somnade vid 11 tiden i går och sen vaknade vi båda av hans väckaklocka vid 5 i dag men jag lyckades somna om, Min älskade slutar tidigt i dag så han är hemma redan vid halv 2 i dag.. Längtar redan efter honom.. känns lite bättre i näsan i dag men är öm efter allt snyttandet, så idominsalva är min näsas bästa vän i dag,,


I dag är det Järnbära här i gnosjö kommer nog bli livat eftersom öltältet står utanför oss,, men det ska nog gå bra, undrar bara hur ungarna kommer att ta det vid läggning i kväll då det brukar vara ganska mycket dunka dunka i tältet, och det hörs rätt in till oss..


Nu ska jag kolla om kaffet runnit ner och njuta av att mina barn är mätta och nöjda med en stor kopp kaffe...

Presentation


Jag är en tjej som älskar livet och allt som har med det att göra, jag är mamma till två helt underbara barn födda 2006 och 2011.
Jag lever med mannen i mitt liv..

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards